
Recensies over Noe massage Kerkrade.
Beste bezoeker dit gastenboek is bedoeld om UW ervaring over Noe massage te delen met andere bezoekers.
Laat andere lezers weten wat u vindt van Noe massage.
53 berichten.
Vandaag een heerlijke duo ontspanningsmassage gehad. Zeer prettige ervaring. Bedankt daarvoor.
Zojuist teruggekomen van Noe Masssage en het was een uitermate prettige ervaring! We hadden een duo ontspanningsmassage besteld en werden zeer hartelijk en vriendelijk ontvangen toen we binnenkwamen. Na een welkomstpraatje werden we naar de knusse massageruimte begeleid waar we ons mochten ontkleden en ieder op een bed zijn gaan liggen. Vervolgens kregen we een bij vlagen stevige doch zeer ontspannende massage van top tot teen waarbij we ingesmeerd werden met een heerlijk aromatische massage-olie.
We hebben een uur lang ontzettend kunnen genieten van de massagekunsten van de vrouwen des huizes, gebaseerd op de ervaring van de eeuwenoude kennis van de monniken van Thailand.
Na deze uiterst relaxerende beleving voelden we ons heerlijk uitgerust, ontspannen en onze spieren waren lekker losgekneed.
Noe Massage is een aanrader voor iedereen die van een ontspannende of stevige massage wilt genieten voor een zacht prijsje! Wij komen hier in ieder geval weer nog eens terug, een ervaring die voor herhaling vatbaar is!
Hartelijke groet van Oksana en Andy
Vandaag een heerlijke duomassage gehad.
Helemaal ontspannen. Heel erg bedankt 🙂
ik werd vandaag gemasseerd door woensin . was een goeie stevige thaise massage. ze informeerde ook regelmatig of alles okey was. kortom zeer tevreden een aanrader.
Wederom een heerlijke massage van Yuri gehad.
Voelde mij erna weer herboren.
Dank je wel Yuri.
Vandaag een ontspannings duo massage gehad.
We zijn heel tevreden over de massage. Aanrader.
Net geweest een uurtje. En het was heerlijk! Ben weer helemaal zen🤩👌 lekkere thaise massage (hard) super aardige en lieve vrouw doet het heel goed en leuk gepraat met haar. Kom zeker weer terug! Aanrader!!!🫶
Groetjes🤗😘
Vandaag 28-08-2025 heeft Yuri mij gemasseerd.
Alle spieren weer even losgemaakt.
Ik kreeg er energie van.
Echt een aanrader.
Dank je wel Yuri
Vandaag mijn 2de behandeling gehad .Na een auto ongeluk 9 jaar geleden ,ondanks pijn klachten , altijd maar door gegaan .Met het gevolg dat alles muur vast zit .Noe weet precies wat ze moet doen .Na de eerste behandeling kon ik me al bukken om mijn schoenen aan te doen zonder pijn in mijn rug te voelen .Na vandaag kan ik me nog beter bewegen ,met nu al veel minder pijn .Enorme spijt dat ik niet al eerder ben gegaan .Dankjewel Noe ! en tot de volgende keer !!
Vanmorgen een fijne massage gekregen.
Voor herhaling vatbaar
Noe, is verre weg de beste!
Wat een topper!
Vandaag een heerlijke massage en een "zachte" tok sen gehad van Noe.
Vooralsnog is mijn heup nu pijnvrij.
Op naar de volgend behandeling.
Vandaag voor de tweede keer een stevige ontspanningsmassage gehad.
Heerlijk,voel me erna herboren.Het is echt genieten.
Meteen ook weer een nieuwe afspraak gemaakt.
Echt een aanrader.
Vandaag weer een heerlijke Duo massage gehad bij noe!
Het zijn echt toppers.
We gaan iedere 6 weken omdat dit ervoor zorgt dat we zonder pijn onze beroepen kunnen uitoefenen!
Een echte aanrader, probeer het!!
Vandaag voor de eerste keer geweest bij Noe Massage, Yuri.
Wat een weldaad voor mijn lijf. Onder de indruk. Een minivakantie op zich. Nu de volgende plannen.
Bedankt!