Recensies Noe massage.

Recensies over Noe massage Kerkrade.
Beste bezoeker dit gastenboek is bedoeld om UW ervaring over Noe massage te delen met andere bezoekers.
Laat andere lezers weten wat u vindt van Noe massage.

Laat andere weten wat u vindt van Noe massage !

 
 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
53 berichten.
Nathalie Nathalie uit Bocholtz schreef op mei 28, 2026 om 7:00 pm
Vandaag een heerlijke duo ontspanningsmassage gehad. Zeer prettige ervaring. Bedankt daarvoor.
Beheerdersantwoord van: Noe Seehanat
Bedankt voor je recensie.
Oksana en Andy Oksana en Andy uit Hoensbroek schreef op maart 28, 2026 om 4:01 pm
Zojuist teruggekomen van Noe Masssage en het was een uitermate prettige ervaring! We hadden een duo ontspanningsmassage besteld en werden zeer hartelijk en vriendelijk ontvangen toen we binnenkwamen. Na een welkomstpraatje werden we naar de knusse massageruimte begeleid waar we ons mochten ontkleden en ieder op een bed zijn gaan liggen. Vervolgens kregen we een bij vlagen stevige doch zeer ontspannende massage van top tot teen waarbij we ingesmeerd werden met een heerlijk aromatische massage-olie. We hebben een uur lang ontzettend kunnen genieten van de massagekunsten van de vrouwen des huizes, gebaseerd op de ervaring van de eeuwenoude kennis van de monniken van Thailand. Na deze uiterst relaxerende beleving voelden we ons heerlijk uitgerust, ontspannen en onze spieren waren lekker losgekneed. Noe Massage is een aanrader voor iedereen die van een ontspannende of stevige massage wilt genieten voor een zacht prijsje! Wij komen hier in ieder geval weer nog eens terug, een ervaring die voor herhaling vatbaar is! Hartelijke groet van Oksana en Andy
Beheerdersantwoord van: Noe Seehanat
Beste Oksana en Andy, dank je wel voor deze super leuke recensie.
S en J S en J uit Kerkrade schreef op januari 15, 2026 om 7:15 pm
Vandaag een heerlijke duomassage gehad. Helemaal ontspannen. Heel erg bedankt 🙂
Beheerdersantwoord van: Noe Seehanat
bedankt voor jullie recensie
Frits Frits uit Kerkrade schreef op januari 15, 2026 om 4:42 pm
ik werd vandaag gemasseerd door woensin . was een goeie stevige thaise massage. ze informeerde ook regelmatig of alles okey was. kortom zeer tevreden een aanrader.
Beheerdersantwoord van: Noe Seehanat
Beste Frits, namens Woensin en Noe massage een bedankje voor je leuke recensie.
Shirley Shirley uit Landgraaf schreef op januari 13, 2026 om 12:51 pm
Wederom een heerlijke massage van Yuri gehad. Voelde mij erna weer herboren. Dank je wel Yuri.
Rianne Rianne uit Wijlre schreef op januari 9, 2026 om 7:02 pm
Vandaag een ontspannings duo massage gehad. We zijn heel tevreden over de massage. Aanrader.
Kelsey Kelsey uit Kerkrade schreef op september 3, 2025 om 11:47 am
Net geweest een uurtje. En het was heerlijk! Ben weer helemaal zen🤩👌 lekkere thaise massage (hard) super aardige en lieve vrouw doet het heel goed en leuk gepraat met haar. Kom zeker weer terug! Aanrader!!!🫶 Groetjes🤗😘
Shirley plug Shirley plug uit Landgraaf schreef op augustus 28, 2025 om 12:09 pm
Vandaag 28-08-2025 heeft Yuri mij gemasseerd. Alle spieren weer even losgemaakt. Ik kreeg er energie van. Echt een aanrader. Dank je wel Yuri
Natascha Natascha uit Kerkrade schreef op augustus 25, 2025 om 11:35 pm
Vandaag mijn 2de behandeling gehad .Na een auto ongeluk 9 jaar geleden ,ondanks pijn klachten , altijd maar door gegaan .Met het gevolg dat alles muur vast zit .Noe weet precies wat ze moet doen .Na de eerste behandeling kon ik me al bukken om mijn schoenen aan te doen zonder pijn in mijn rug te voelen .Na vandaag kan ik me nog beter bewegen ,met nu al veel minder pijn .Enorme spijt dat ik niet al eerder ben gegaan .Dankjewel Noe ! en tot de volgende keer !!
Jolanda Schripsema Jolanda Schripsema uit Kerkrade schreef op juli 29, 2025 om 11:19 am
Vanmorgen een fijne massage gekregen. Voor herhaling vatbaar
José José uit Kerkrade schreef op juni 21, 2025 om 6:16 pm
Noe, is verre weg de beste! Wat een topper!
Shirley Shirley uit Landgraaf schreef op juni 19, 2025 om 5:02 pm
Vandaag een heerlijke massage en een "zachte" tok sen gehad van Noe. Vooralsnog is mijn heup nu pijnvrij. Op naar de volgend behandeling.
Lisette Laven Lisette Laven uit Valkenburg schreef op juni 11, 2025 om 12:34 pm
Vandaag voor de tweede keer een stevige ontspanningsmassage gehad. Heerlijk,voel me erna herboren.Het is echt genieten. Meteen ook weer een nieuwe afspraak gemaakt. Echt een aanrader.
Beheerdersantwoord van: Noe Seehanat
Hoi Lisette, dank je wel voor je leuk berichtje
Jolanda Jolanda schreef op januari 10, 2025 om 4:51 pm
Vandaag weer een heerlijke Duo massage gehad bij noe! Het zijn echt toppers. We gaan iedere 6 weken omdat dit ervoor zorgt dat we zonder pijn onze beroepen kunnen uitoefenen! Een echte aanrader, probeer het!!
Kirsten Kirsten uit Kerkrade schreef op november 26, 2024 om 5:12 pm
Vandaag voor de eerste keer geweest bij Noe Massage, Yuri. Wat een weldaad voor mijn lijf. Onder de indruk. Een minivakantie op zich. Nu de volgende plannen. Bedankt!